Postat de: Lucian | Februarie 3, 2011

Ziua 32 >> Joi 03.02.2011

 

Ziua 32 >> Joi 03.02.2011

Din clipa in care te-ai nascut, tu ai avut in permanenta alaturi un partener cosmic care nu te va parasi niciodata de-a lungul actualei vieti. Acest partener cosmic dispune de contacte fantastice si de mijloace nelimitate, cu ajutorul carora iti poate oferi tot ceea ce iti doresti. Pentru el, timpul nu reprezinta un obstacol, marimea nu reprezinta o problema, iar spatiul nu exista deloc. practic, el poate face absolut orice pentru tine.

Tot ce trebuie sa faci tu este sa respecti regulile jocului cosmic. Cere, apoi crede cu toata convingerea ca ai primit deja ce ai cerut.

Imagineaza-ti intregul Univers Cosmic lucrand pentru tine!

 


 


Responses

  1. Imi place mult ce-ai scris aici! Si cred cu putere ca e adevarat! Nu doar in ceea ce priveste relatiile amoroase, dar pentru tot ce iti doresti, timpul universului nu este timpul nostru, dorintele noastre sunt indeplinite in beneficiul nostru, chiar daca rezultatul nu seamana, aparent, cu nimic din ceea ce ne-am dorit… s-a intamplat asa cum a trebuit sa se intample pentru binele nostru. Sunt sigura, pentru ca asa mi s-a intamplat! Mi-am dorit, am crezut, si am mers mai departe, mi-am dorit mereu altceva si am mers iarasi mai departe; mai devreme sau mai tarziu, am primit si am fost fericita! Ceea ce a fost si amuzant in toata istoria asta este ca lucruri pe care mi le-am dorit mai intai, s-au indeplinit mai tarziu decat cele dorite mai recent… presupun ca e vorba de un grad de dificultate a procesarii dorintelor… sau asa imi imaginez eu…


Lasă un răspuns

Categorii

